Eric Leltz  RSS feed    

Open koffie gemeente s-Hertogenbosch

03 december 2015
De gemeente ’s-Hertogenbosch maakte dit jaar een stevige inhaalslag op sociale media. In het najaar van 2014 werden nieuwe ambities omgezet in een socialmediastrategie. Met geplande communicatie, meer interactie en sterke content met de nadruk op beeld. En ’s-Hertogenbosch neemt de medewerkers mee. Elke dag krijgen zij een overzicht van wat er on- en offline over de organisatie geschreven is. Zo werkt de gemeente aan een ambassadeursorganisatie, waarin voor het unieke digibuddyprogramma een belangrijke rol is weggelegd. Erik Slofstra, socialmediastrateeg, vertelt hoe ’s-Hertogenbosch in één jaar tijd de populairste Nederlandse gemeente werd op Facebook. Hij illustreert de aanpak met sprekende voorbeelden. En hij neemt je mee in de nieuwste ontwikkelingen. Eric Visser en Sam Smies delen hun werkervaringen met social media. Met deze Open Koffie willen we je in de gelegenheid stellen om met ons te praten over wat er veranderd is in dit enerverende jaar. Na afloop is er tot 18.30u voldoende gelegenheid om te netwerken en specifieke vragen te stellen, over o.a. de TamTams, het digibuddy-concept en webcare. Met een hapje en een drankje, uiteraard, zoals je dat van ons mag verwachten. We kijken er naar uit je te zien!


Aanvang: 16.00


Locatie: Bestuurscentrum

Adres: Achter het Stadhuis 5-7 Den Bosch 5211HM

Archief



Rubrieken